Lõuna -Korea kolme suurema akuettevõtte iga -aastane investeering on kahekordistunud, ületades 16 triljonit võitu
Nov 20,2023

Hoolimata hiljutisest ülemaailmsest majanduslangusest ja erinevate riikide vähenenud subsiidiumide vähendamisest, mis põhjustavad elektrisõidukite nõudluse aeglustumist, kinnitati Lõuna -Korea kolme suurema akutootja (LG New Energy, SK ON, Samsung SDI) kumulatiivne investeering 2023. aastalEelmise aastaga võrreldes kahekordistunud, purustas 16 triljoni võidu (umbes 89,28 miljardit jüaani) märgi.
19. novembri tööstusallikate sõnul jõudsid Lõuna -Korea ja välismaiste turgude kolme suurema akuettevõtte kumulatiivne investeering selle aasta esimese kuni kolmanda kvartali jooksul 16,75 triljonit, mis on rohkem kui kahekordne 816 triljonit võidetud eelmise aasta samal perioodil eelmise aasta samal perioodil.Nende hulgas on LG New Energy esikohal, mille võitis investeering 7,65 triljonit korea keelt;SK ON -i kasvutempo on suurim, võidetud investeeringusumma on 6,6 triljonit;Samsung SDI on kolmandal kohal, investeeringute suurenemine 45,4%, millest enamik kasutatakse Lõuna -Koreas asuvate kodu- ja rahvusvaheliste rajatiste paigaldamise ja tootmisliinide kasvu jaoks.
Tööstuse siseringi analüüsi kohaselt on Lõuna-Korea kolm peamist akuettevõtet sel aastal suurendanud, osaliselt tänu ajutise aeglase nõudluse tõttu elektrisõidukite järele, kuid pikaajaline kasvutrend jääb muutumatuks.Turu -uuringufirma SNE Researchi andmetel on elektrisõidukite kasvutempo 2023. aastal vähenenud võrreldes 2022. aastaga, mis on eeldatavasti 30,6%, mis on 5,8% madalam kui varasemad prognoosid.
Korea tootjate jaoks juhivad Hiina akutootjad liitiumraudse fosfaadi (LFP) akude valdkonnas, hõivates oma kõrge kulutõhususega maailmaturul suurt osa.Aastal 2023 suurendasid Korea tootjad ka oma investeeringuid liitiumi raua fosfaatpatareide valdkonda ja otsustasid ametlikult turule siseneda.
LG New Energy teatas, et ta massib LFP akusid 2026. aastal. SK On on lõpetanud selliste akude väljatöötamise ja arutab praegu ettevõttega tarneküsimusi.Ta on otsustanud investeerida 1,5 triljonit Korea võidu Lõuna -Koreasse akuvabriku ehitamiseks, eesmärgiga saavutada 2025. aastaks tootmisvõimsuse sihtmärk 14GWh.tootmisrajatised.
19. novembri tööstusallikate sõnul jõudsid Lõuna -Korea ja välismaiste turgude kolme suurema akuettevõtte kumulatiivne investeering selle aasta esimese kuni kolmanda kvartali jooksul 16,75 triljonit, mis on rohkem kui kahekordne 816 triljonit võidetud eelmise aasta samal perioodil eelmise aasta samal perioodil.Nende hulgas on LG New Energy esikohal, mille võitis investeering 7,65 triljonit korea keelt;SK ON -i kasvutempo on suurim, võidetud investeeringusumma on 6,6 triljonit;Samsung SDI on kolmandal kohal, investeeringute suurenemine 45,4%, millest enamik kasutatakse Lõuna -Koreas asuvate kodu- ja rahvusvaheliste rajatiste paigaldamise ja tootmisliinide kasvu jaoks.
Tööstuse siseringi analüüsi kohaselt on Lõuna-Korea kolm peamist akuettevõtet sel aastal suurendanud, osaliselt tänu ajutise aeglase nõudluse tõttu elektrisõidukite järele, kuid pikaajaline kasvutrend jääb muutumatuks.Turu -uuringufirma SNE Researchi andmetel on elektrisõidukite kasvutempo 2023. aastal vähenenud võrreldes 2022. aastaga, mis on eeldatavasti 30,6%, mis on 5,8% madalam kui varasemad prognoosid.
Korea tootjate jaoks juhivad Hiina akutootjad liitiumraudse fosfaadi (LFP) akude valdkonnas, hõivates oma kõrge kulutõhususega maailmaturul suurt osa.Aastal 2023 suurendasid Korea tootjad ka oma investeeringuid liitiumi raua fosfaatpatareide valdkonda ja otsustasid ametlikult turule siseneda.
LG New Energy teatas, et ta massib LFP akusid 2026. aastal. SK On on lõpetanud selliste akude väljatöötamise ja arutab praegu ettevõttega tarneküsimusi.Ta on otsustanud investeerida 1,5 triljonit Korea võidu Lõuna -Koreasse akuvabriku ehitamiseks, eesmärgiga saavutada 2025. aastaks tootmisvõimsuse sihtmärk 14GWh.tootmisrajatised.