Institutsioon: OLED -i saadetisteni jõudmine peaks 2023. aastal jõudma 508000 ühikuni, mis on 323%
Oct 12,2023
Uuringufirma Trendforce väitis, et OLED -toote suuruse järkjärgulise laienemise ja mitme kaubamärgi aktiivse paigutuse korral on eeldatav, et OLED -ekraanide saatmismaht ulatub 2023. aastal 508000 ühikuni, mis on kuni 323%.Vaadates 2024. aastani, on OLED -toote suuruste ja spetsifikatsioonide mitmekesistamise tõttu, samuti kahe Korea paneeli tootja (Samsung ja LG) juurest 27 -tollise ja 31,5 -tollise OLED -toote turuletoomise tõttu muutuvad konkurents veelgi intensiivsemaks.Eeldatakse, et OLED -ekraanide saadetise maht ületab 2024. aastal miljon ühikut.
Brändi osas käivitab Samsung Aasta teisel poolel aktiivselt OLED -i saadetisi, turuosa 27%, lähenedes LG -le, mis on esimesena;Dell reklaamib aktiivselt ka oma 34 -tolliseid tooteid, säilitades turuosa üle 20%;Asus vaidlustab oma turuosa 9% -ni sel aastal.
OLED -ekraanide suuruste institutsionaalse analüüsi kohaselt on 2023. aastal endiselt peamine jõud 34 -tollised, hinnanguliselt 37%turuosa;Teine on 27 tolli, turuosa on 32%;Kolmas on 49 tolli, turuosa on 14%;Ja 45 -tollised tooted moodustavad umbes 10%.2024. aastani vaadates on organisatsiooni hinnangul, et 27-tollised OLED-ekraanid laienevad ja saavad enimmüüdud suuruseks.Ja 31,5-tollise toote turuosa on ka 2024. aastal ligi 10%, mida ajendavad Samsung ja LG.
OLED -ekraanide suuruste institutsionaalse analüüsi kohaselt on 2023. aastal endiselt peamine jõud 34 -tollised, hinnanguliselt 37%turuosa;Teine on 27 tolli, turuosa on 32%;Kolmas on 49 tolli, turuosa on 14%;Ja 45 -tollised tooted moodustavad umbes 10%.2024. aastani vaadates on organisatsiooni hinnangul, et 27-tollised OLED-ekraanid laienevad ja saavad enimmüüdud suuruseks.Ja 31,5-tollise toote turuosa on ka 2024. aastal ligi 10%, mida ajendavad Samsung ja LG.