Melexise Marc Biron: Hiina on endiselt üks ettevõtte olulisi turge

Nov 28,2022

Eenewsi sõnul on Belgia fabless -kiibi tootja Melexis olnud kiibi puuduse keskmes ega näita peatumise märke.

"Hariduse vaatenurgast on Semiconductor uus kuld," ütles tegevjuht Marc Biron Eenews Europe'ile. "Teie auto, personaalarvuti, mobiiltelefon, PS5, pooljuhtide tõttu on need suurepärased seadmed. Nüüd on kiibipuuduse ja kiibi arve tõttu pooljuhid rohkem mures, seega on väga oluline taastada ökosüsteem sisseehitatud ökosüsteemi Euroopa, mis on praegu väga nõrk. "

Valdav enamus ettevõtte äri on autotööstuses. Halli efekti ja lennuandurite aega toodab Euroopa OEM-tehase X-Fab. Puudus on põhjustanud olulisi muutusi ettevõtluses.

"Oleme osalenud pooljuhtide puuduse ja pakkumise ja nõudluse sobimatuse osas. Oleme tarnijate ja klientidega arutanud, et see vastaks nii palju kui võimalik nõudlust ja pakkumist ning levitada parimal viisil," ütles Biron. Ta sai praeguse esimehe Fran Ç Oise Chombari järglaseks augustis 2021.

Ettevõtte müük viimases kvartalis oli 219 miljonit eurot (219 miljonit USA dollarit), kuus 5% ja aastas 35%. See eeldab neljandas kvartalis umbes 220 miljonit eurot, mis on umbes 29% kogu aasta jooksul.

Kiibipuudus

"See on väga huvitav, kuna oleme ühendust võtnud originaaltootjate tootjatega, keda me pole kunagi varem kohanud, ja ma arvan, et võtame seda alusena, kuid enamik kliente tunnistab, et Melexis on üritanud probleemi lahendada ja meil on väga avatud Suhtlus kõigiga, "ütles Byron.

"Täna on autotööstuse osakaal 90/10 ja nüüd on see 80/20, kuid mitte autoäri pole keeruline suurendada, kuna peame vahvlid autoklientidele eraldama," sõnas ta. "Nii et me ei räägi äri loomisest, vaid juhtimispuudusest. Kuid ma tõesti usun, et järgmise paari kuu jooksul jätkame nõudluse loomist.

"Kõiki meie uuenduslikke rakendusi eraldatakse endiselt ning pakkumine ja nõudlus ei ühti - arvame, et see nende toodete ebakõla ei lõppe," sõnas ta.

"Kolmandas kvartalis oli silmapaistev tootesari praegune andur ja juht, mida ajendas pidevalt suur nõudlus elektrisõidukite järele. Lisaks õitsevad meie keskkonnavalgustitooted autotööstuse mugavuse rakendustes jätkuvalt."

"Peame parandama Melexise testimisvõimet uute seadmetega ja selle seadme tarneaeg on üsna pikk." Ta ütles.

Hiina

Ta ütles, et Hiina, nagu Lõuna -Korea ja Aasia, on ettevõtte jaoks oluline turg, kuid tarneahela ega kaubandusküsimused seda ei mõjuta.

"Puhta tarneahela vaatenurgast ei mõjuta Melexis peaaegu, kuna me ei kasuta Hiina tarnijaid, suurem osa assambleest ei asu Hiinas ning kogu meie testimine ja avastamine pole Hiinas, seega ei mõjuta meid," ta ütles.

"Meil on Hiinas äri loomise meeskond ja oleme kohandanud Covidiga seotud töömeetodeid," ütles ta. "Oleme teinud head tööd. Saame ikkagi luua palju uusi võimalusi ja täita mõned disainilahendused. Oluline on see, et Hiina on elektrifitseerimise juhtiv positsioon. Autodel on üha rohkem elektroonilisi tooteid, nii et see äri on väga väga oluline. "